نگاه شرکت سامانههای مدیریت به مقوله فروش نگاهی کاملاً حرفهای و منطبق بر اصول بنیادین این مفهوم است. لذا سمت "مهندس فروش" به عنوان یک سمت کلیدی در خط مقدم سازمان ما قرار دارد. از این رو از کلیه علاقهمندانی که آماده کار در محیطی پویا، حرفهای و یادگیرنده هستند، مطابق مشخصات ذیل دعوت به همکاری میشود.
شرح شغلی:
_ تسلط بر محصولات و شناسایی نیازهای مشتریان جهت ارائه راهکارهای نرمافزاری مناسب به مشتریان؛
_ تسلط بر سیستم فروش شرکت و انجام فعالیتهای حوزه فروش به صورت سیستماتیک؛
_ مذاکره تلفنی با مشتریان و برگزاری جلسات حضوری درون و برون سازمانی؛
_ برگزاری جلسات فروش نرمافزار سازمانی (B2B) و ارائه دمو به مشتریان؛
_ فروش موفق محصولات و خدمات شرکت به مشتریان متناسب با اهداف سازمان؛
_ ارائه راهکارهای خلاقانه جهت بهبود مستمر در حوزه سیستم، فرایندها، مستندات و اهداف واحد فروش؛
_ تعامل مستمر و موثر با واحد خدمات فنی جهت ارتقای سطح دانشی و انجام امور بین واحدی؛
_ شرکت در جلسات شناخت فرایندها و نیازمندیهای مشتری جهت ارائه پروپوزال؛
_ تعامل موثر با شرکتهای همکار جهت انجام موارد مشترک در حوزههای فروش و بازاریابی؛
_ تهیه مستندات و مدارک شرکت در مناقصات.
مهارتهای تخصصی مورد نیاز:
_ مسلط به انواع روشهای فروش و مفاهیم مرتبط با حوزه فروش B2B؛
_ مسلط به اصول و فنون مذاکره و مباحث روانشناسی فروش؛
_ مسلط به برنامه Microsoft Office؛
_ توانایی جذب مشتری و حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی؛
_ آشنا با حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان و نرم افزار Microsoft Dynamics CRM؛
_ آشنا با مفاهیم قراردادها و متون تجاری؛
_ دارای روحیه خلاق، تعاملی، چابک و علاقهمند به یادگیری و پیشرفت در کار.
* مواردی که میتوانند موفقیت بیشتر شما را تسهیل کنند:
_ تجربه کاری در حوزه شرکتهای نرمافزاری؛
_ تحصیل در یکی از رشتههای: کامپیوتر، فناوری اطلاعات/ مدیریت، بازرگانی، کسب و کار/ مهندسی صنایع.
درباره شرکت
-
تیمی با تجربه، خوش فکر، جوان و پُر انرژی
تیمی باتجربه، جوان، پر انرژی و همگام با دانش روز شما را همراهی خواهد کرد.
-
محیطی دوستانه و پویا
در محیطی دوستانه و پویا رشد خواهید کرد.
شرح شغل:
_ برقراری ارتباط پایدار و موثر با مشتریان
_ پیگیری امور مشتریان و به سرانجام رساندن خواستههای آنها
_دریافت بازخورد از مشتری و برنامهریزی جهت افزایش رضایت مشتریان
_ پاسخگویی به نیازمندیها و مشکلات مشتریان از طریق راههای ارتباطی مختلف
_ طراحی، تولید و مستندسازی مستندات شامل راهنمای کاربری و راهبری محصولات
_ غنیسازی و بروزرسانی پایگاه دانش شامل سوالات و پاسخهای متداول، راهکارهای حل مشکل و دانشهای پایه موردنیاز
_ ارائه آموزش به مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرمافزار، اخذ انواع گزارشها و روش برخورد با خطاهای احتمالی
در این نقش باید:
_ مشتری و حل مسائل مشتریان علاقمند بوده و به دنبال یافتن راهکارهای مختلف برای افزایش رضایت مشتریان باشید
_ به یادگیری علاقه داشته باشید و دانش خودتان را در زمینه های مختلف رشد بدهید.
_در تمامی مسیر سفر مشتری با او ارتباط بگیرید و جهت استفاده بهتر و موثرتر از همه سرویسها راهنمایی لازم را به ایشان بدهید
توانایی و مهارتهای تخصصی مورد نیاز:
- آشنایی با Office خصوصا Word و Excel
- آشنایی با پایگاه داده (SQL Server)
- دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات
- دارای رویکرد خلاقانه در حل مسائل
ما در شرکت سامانه های مدیریت در این سمت شغلی به دنبال فردی با انگیزه، با دانش و توانمند جهت اجرای عملیات منابع انسانی همسو با استراتژیهای سازمان هستیم. متقاضی این سمت ضمن دارا بودن مهارتهای انسانی از جمله برقراری تعاملات اثربخش، مدیریت تعارضات، کار تیمی و تسهیل گری در روابط انسانی، باید با روندها و روش های نوین منابع انسانی آشنا و به حوزه های فرایندی زیر مسلط باشد:
- تحلیل، طراحی و ارزشیابی مشاغل
- برنامه ریزی منابع انسانی
- کارمندیابی
- انتخاب
- جامعه پذیری
- مدیریت عملکرد
- پاداش
- حقوق و دستمزد
- توسعه و بهسازی
- ایمنی، بهداشت و روابط کار
سامانههای مدیریت، حرفهایترین ارائهدهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران، جهت تکمیل "تیم پروژه" خود از کلیه علاقمندانی که آماده کار در محیطی پویا، یادگیرنده، حرفهای و تعاملی هستند، مطابق مشخصات ذیل دعوت به همکاری مینماید.
شرح شغل:
_ شناخت کامل سختافزار شبکه و توانایی عیبیابی و پشتیبانی شبکه؛
_ نصب و پشتیبانی سرورها و سرویسهای مایکروسافتی؛
_ نگهداری، پشتیبانی و پیکربندی ماشینهای مجازی و نگهداری و مدیریت مخازن اطلاعات؛
_ پشتیبانی ابزارهای مانیتورینگ، به منظور کنترل عملکرد و دسترسیپذیری سیستمها و سرویسهای سازمانی؛
_ پاسخگویی در خصوص مشکلات شبکه و زیرساخت شرکت (Help Desk) و امور Passive شبکه؛
_ پیادهسازی سیاستها در خصوص امنسازی تجهیزات، طراحی و عملیات شبکه و نظارت مستمر بر حسن اجرای آنها؛
_ امکان حضور در سایت مشتریان شرکت بر حسب نیاز برای انجام وظایف محوله.
توانایی و مهارتهای تخصصی مورد نیاز:
_ تسلط بر CCNA و + Network؛
_ تسلط بر انجام کار با ابزار پایش و مانیتورینگ شبکه؛
_ توانایی پشتیبانی شبکه LAN و میکروتیک؛
_ توانایی کار با ابزار پشتیبانگیری و بازگردانی اطلاعات و تجهیزات ذخیرهسازی؛
_ آشنا با ویندوز سرور و سرویسهای مایکروسافت (Active Directory, DNS , DHCP)؛
_ آشنا با مفاهیم Firewalling و آشنا با WAF؛
_ آشنا با ESX, Veeam, VMware؛
_ آشنایی با Zabbix, Linux مزیت محسوب میشود.
توانایی و مهارتهای عمومی مورد نیاز:
_ مهارتهای مدیریت زمان، نظم کاری و مسئولیتپذیری؛
_ مهارتهای حل مسئله برای یافتن راهحلهای خلاق و هوشمندانه برای چالشهای جدید؛
_ دارای روحیه مستندسازی و ارائه گزارش؛
_ دارای روحیه خلاق، تعاملی، چابک و علاقهمند به یادگیری و اشتراک دانش.
* مواردی که میتوانند موفقیت بیشتر شما را تسهیل کنند:
_ تجربه کار در شرکتهای نرمافزاری؛
_ تحصیل در یکی از رشتههای: کامپیوتر، فناوری اطلاعات؛
_ تجربه کار با Microsoft Dynamics 365 .
سامانههای مدیریت، حرفهایترین ارائهدهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران، برای پیشبرد اهداف "تیم توسعه" خود از کلیه علاقمندانی که آماده کار در محیطی پویا، یادگیرنده، حرفهای و تعاملی هستند، مطابق مشخصات ذیل دعوت به همکاری مینماید.
شرح شغل:
_ توسعه نرمافزارهای جدید؛
_ نگهداری نرمافزارهای موجود؛
_مشارکت در تحلیل، طراحی و پیادهسازی نرمافزار؛
_ مشارکت در یادگیری، اشتراک گذاری و استفاده از تکنولوژیهای جدید.
توانایی و مهارتهای تخصصی مورد نیاز:
_ مسلط به #C؛
_ مسلط به Asp.Net Core؛
_ مسلط به Asp.Net Mvc؛
_ مسلط به مفاهیم OOP؛
_ مسلط به REST API؛
_ مسلط به مفاهیم پایه UI شامل jQuery, JavaScript, jQuery, HTML, CSS؛
_ آشنا با مفاهیم تستنویسی و TDD؛
_ آشنا با Design Pattern؛
_ آشنا با مفاهیم T-SQL؛
_ آشنا با Clean Code؛
_ آشنایی با Angular یا Vueمزیت محسوب میشود؛
_ آشنایی با مکانیسمهای Caching مزیت محسوب میشود؛
_ آشنایی با RabbitMQمزیت محسوب میشود؛
_ آشنایی با Dockerمزیت محسوب میشود.
توانایی و مهارتهای عمومی مورد نیاز:
_ مهارتهای مدیریت زمان، نظم کاری و مسئولیتپذیری؛
_ مهارتهای حل مسئله برای یافتن راهحلهای نوآورانه و هوشمندانه برای چالشهای جدید؛
_ دارای روحیه خلاق، متعهد، تعاملی، چابک و علاقهمند به یادگیری و اشتراک دانش.
* مواردی که میتوانند موفقیت بیشتر شما را تسهیل کنند:
_ تجربه کاری در حوزه شرکتهای نرمافزاری؛
_ تجربه کار با Microsoft Dynamics 365 .
سامانههای مدیریت، حرفهایترین ارائهدهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران، برای پیشبرد اهداف "تیم پشتیبانی" خود از کلیه علاقمندانی که آماده کار در محیطی پویا، یادگیرنده، حرفهای و تعاملی هستند، مطابق مشخصات ذیل دعوت به همکاری مینماید.
شرح شغل:
_ ارائه خدمات پشتیبانی و پاسخگویی به درخواستهای مشتری و درک صحیح نیاز مشتری از طریق مکالمه تلفنی؛
_ ارائه راهحل مناسب و یا راهکارهای جایگزین به مشتری؛
_ پیگیری امور مربوط به مشتری و حصول اطمینان از به نتیجه رسیدن امور مشتریان؛
_ پاسخ به تیکتها و ارجاع درخواستهای تخصصی به واحدهای مربوطه؛
_ ارائه آمار و گزارشهای فنی از پروژههای تحت مسئولیت؛
_ امکان حضور در سایت مشتریان شرکت بر حسب نیاز برای انجام وظایف محوله.
توانایی و مهارتهای تخصصی مورد نیاز:
_ مهارتهای پایه در Windows Server: آشنایی با مدیریت کاربران، تنظیمات شبکه، و پیکربندی اولیه سرور؛
_ آشنایی با مفاهیم اولیه مدیریت در Active Directory: توانایی مدیریت کاربران و گروهها، تخصیص دسترسیها و دسترسیهای امنیتی پایه؛
_ پیکربندی و نگهداری IIS (Internet Information Services):آشنایی با مهارتهای مرتبط با میزبانی برنامههای وب و رفع اشکال پایه در IIS؛
_ دانش پایه SQL Server: توانایی نوشتن کوئریهای ساده، مدیریت پایگاه داده و انجام بکاپگیری و بازیابی؛
_ امنیت و مدیریت گواهینامهها: آشنایی با SSL/TLS، مدیریت و نصب گواهینامهها برای ایجاد ارتباطات امن؛
_ توانایی حل مسئله و اشکالزدایی: مهارتهای تجزیه و تحلیل و شناسایی مشکلات در لایههای مختلف سیستم؛
_ ارتباط و مستندسازی: تهیه مستندات و راهنماهای فنی برای کاربران نهایی و مستندسازی راهکارها.
توانایی و مهارتهای عمومی مورد نیاز:
_ توانایی در مستندسازی و ارائه گزارشات منظم؛
_ پرانرژی، پیگیر، منظم، دقیق و صبور درکار پشتیبانی؛
_ توانایی برقراری ارتباط موثر و فن بیان مناسب در گفتگوها؛
_ روحیه کار تیمی، همکاری با سایر تیمها و علاقهمند به یادگیری و حل مسئله؛
_ توانایی آموزش و انتقال مفاهیم همراه با صبر و حوصله و برخورد مناسب با مشتری.
سامانههای مدیریت، حرفهایترین ارائهدهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران، برای پیشبرد اهداف "تیم پروژه" خود از کلیه علاقمندانی که آماده کار در محیطی پویا، یادگیرنده، حرفهای و تعاملی هستند، مطابق مشخصات ذیل دعوت به همکاری مینماید.
شرح شغل:
_ ارائه راه حلهای بهبود و رفع موانع پروژه؛
_ گزارش نویسی و پیگیری فعالیتهای مرتبط آن؛
_ تعریف و بروزرسانی پروژهها و تسکها در سامانههای مربوطه؛
_ توانایی مدیریت وظایف متنوع و پروژههای مختلف به طور همزمان؛
_ طراحی و پیادهسازی فرآیندها، استانداردها و روشهای مدیریت پروژه؛
_ ارتباط با ذینفعان و تیمها و تهیه گزارش مستمر پیشرفت پروژه و ارائه توصیههایی برای بهبود آن؛
_ نظارت بر اجرای پروژههای نرمافزاری واحد و همچنین عملکرد افراد در راستای تحقق OKR دپارتمان مربوطه.
توانایی و مهارتهای تخصصی مورد نیاز:
_ مسلط به مفاهیم اسکرام؛
_ مسلط به نرمافزار MSP و مجموعه نرمافزارهای آفیس به ویژه Excel؛
_ آشنا با مفاهیم روز مدیریت پروژه به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات؛
_ آشنا با استانداردها و متدلوژیهای مدیریت پروژه نظیر PMBOK، PRINCE و ...؛
_ آشنا با فرایند تدوین و پیادهسازی سیستم OKR.
توانایی و مهارتهای عمومی مورد نیاز:
_ مسلط بر مستندسازی، تهیه و تدوین گزارشهای مدیریتی؛
_ پرانرژی، پیگیر، منظم، دقیق و مسئولیتپذیر؛
_ روحیه کار تیمی، همکاری با سایر تیمها و برقرار تعاملات اثربخش.
* مواردی که میتوانند موفقیت بیشتر شما را تسهیل کنند:
_ تجربه کار در زمینه فناوری اطلاعات به ویژه نرمافزار؛
_ تحصیل در یکی از رشتههای: کامپیوتر، فناوری اطلاعات/ مدیریت، بازرگانی، کسب و کار/ مهندسی صنایع.
سامانههای مدیریت، حرفهایترین ارائهدهنده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران، برای پیشبرد اهداف "تیم پروژه" خود از کلیه علاقمندانی که آماده کار در محیطی پویا، یادگیرنده، حرفهای و تعاملی هستند، مطابق مشخصات ذیل دعوت به همکاری مینماید.
شرح شغل:
_ نصب، پیاده سازی و مستند سازی محصولات و راهکارهای تولید شده برای مشتریان؛
_ ساخت و یا متناسب سازی فرمها و گزارشهای خاص مورد نیاز مشتری؛
_ شناخت نیازمندیهای مشتریان و همکاری در تولید راهکار و اعمال در سیستم؛
_ ارائه آموزش در حوزههای مرتبط با سیستم به مشتریان؛
_ آشنایی کامل با راهکارها و محصولات شرکت و ارائه پیشنهاد جهت برطرف نمودن نیازمندی مشتریان؛
_ ارائه پشتیبانی و حل نمودن مشکلات مشتریان؛
_ امکان حضور در سایت مشتریان شرکت بر حسب نیاز برای انجام وظایف محوله.
توانایی و مهارتهای تخصصی مورد نیاز:
_ آشنا با سیستم عامل سرور و مفاهیم شبکه؛
_ آشنا با پایگاه داده (SQL Server)؛
_ آشنا با CSS و HTML؛
_ آشنا با زبان انگلیسی جهت مطالعه مستندات و راهکارها؛
_ آشنا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و کار با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM؛
_ دانش عمومی در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات، سیستمهای مدیریت اطلاعات سازمان (MIS).
توانایی و مهارتهای عمومی مورد نیاز:
_ دارای تفکر تحلیلی و سیستمی و مهارت حل مسئله؛
_ دارای روحیه تعاملی، چابک و علاقمند به یادگیری و پیشرفت در کار؛
_ مهارت ارتباط با مشتری و ارائه آموزش به سایر افراد؛
_ روحیه کار تیمی، همکاری با سایر تیمها و برقرار تعاملات اثربخش.
* مواردی که میتوانند موفقیت بیشتر شما را تسهیل کنند:
_ تجربه کار در زمینه فناوری اطلاعات به ویژه نرمافزار؛
_ تحصیل در یکی از رشتههای: کامپیوتر، فناوری اطلاعات/ مدیریت، بازرگانی، کسب و کار/ مهندسی صنایع.
اگر نوشتن برایت فقط تولید کلمات نیست، بلکه دنبال اینی که محتوایی بنویسی که اثر بذاره، رتبه بگیره و دردی از مخاطب دوا کنه، اینجا میتونی رشد کنی و بدرخشی.
ما تو سامانههای مدیریت به دنبال یه محتوا نویس با تجربه هستیم که دید بازاریابی داشته باشه، علاقهمند به یادگیری باشه و بتونه محتواهایی هدفمند برای وبلاگ، لندینگپیج و شبکههای اجتماعی تولید کنه.
مسئولیتها
● تولید محتوای متنی برای وبلاگ، صفحات فرود، شبکههای اجتماعی و سایر کانالها
● تحقیق و انتخاب موضوعات با رویکرد سئو و نیاز مخاطب
● بازنویسی و بهروزرسانی محتوای قدیمی برای بهبود رتبه و کیفیت
● هماهنگی با تیم سئو، طراحی و توسعه برای انتشار منظم و هدفمند
● پایبندی به لحن برند و انسجام محتوایی در کانالهای مختلف
● تحلیل عملکرد محتوا (در صورت نیاز) و بهبود براساس بازخوردها
آنچه برای موفقیت در این نقش نیاز دارید
ضروری:
● حداقل ۲ تا ۳ سال تجربهی مفید در تولید محتوای دیجیتال
● آشنایی با اصول سئو در محتوا (Keyword Research، ساختار، لینکدهی و...)
● توانایی نوشتن متناسب با انواع مخاطب و پلتفرم
● مهارت خوب در نگارش، ویرایش و رعایت لحن برند
● منظم، مسئولیتپذیر و اهل بازخورد گرفتن
امتیازی محسوب میشه اگه:
● تجربه کار با وردپرس یا سیستمهای مدیریت محتوا رو داشته باشی
● به موضوعات مدیریتی، فناوری یا B2B علاقهمند باشی
● تجربه نگارش محتواهای تبلیغاتی یا کمپینمحور رو هم داشته باشی
چرا سامانههای مدیریت؟
● تیمی که بازخورد رو جدی میگیره و رشدت رو حمایت میکنه
● فضا برای تجربه کردن، خلاقیت و کار روی پروژههای واقعی
● همکاری نزدیک با تیمهای سئو، طراحی و فنی
● امکان کار حضوری، هیبرید یا تماماً ریموت
● پروژههای جدی، ولی فضای کاری صمیمی و انسانی
نحوه همکاری
نوع همکاری: تماموقت
محل کار: دفتر مرکزی تهران (با امکان دورکاری)
اگه وردپرس برات فقط نصب قالب نیست و دنبال فضایی هستی که بتونی معماری، بهینهسازی و توسعه جدی رو تجربه کنی، این جای درستی برای توئه.
ما تو سامانههای مدیریت به دنبال یه متخصص وردپرس هستیم که مسلط، مسئولیتپذیر و عاشق توسعه دادن باشه — نه صرفاً کاربر پنل.
مسئولیتها
● توسعه و شخصیسازی قالبها و افزونهها (از پایه یا بر اساس پروژه)
● بهینهسازی عملکرد و سرعت سایت
● طراحی و پیادهسازی صفحات با استانداردهای UI/UX
● پشتیبانی، رفع اشکال و نگهداری سایتهای وردپرسی
● همکاری نزدیک با تیم محتوا، سئو و طراحی برای هماهنگی کامل پروژهها
● مستندسازی فنی و ارائه راهکارهای قابل توسعه در بلندمدت
آنچه برای موفقیت در این نقش نیاز دارید
مهارتهای مورد انتظار:
● تسلط کامل به HTML، CSS و JavaScript
● توانایی طراحی واکنشگرا (Responsive) با رویکرد Mobile-First
● تجربه طراحی لندینگپیجهای حرفهای با تمرکز جدی بر تجربه کاربری
● تسلط به WordPress و مهارت در شخصیسازی قالبها و افزونهها
● آشنایی با ابزارهای صفحهساز مثل Elementor، ACF یا مشابهها
● درک دقیق از اصول سئوی تکنیکال و توانایی پیادهسازی اونها (مثل Schema، سرعت، ساختار لینک و...)
● توانایی اتصال وردپرس به سیستمهای خارجی و انجام API Integration
● آشنایی با ابزارهای طراحی رابط کاربری مثل Figma یا Adobe XD
اگه اینا رو هم داشته باشی، یک قدم جلوتری:
● تجربه کار روی سایتهای شرکتی B2B یا خدماتمحور
● نمونهکارهای حرفهای در زمینه طراحی و بهینهسازی سایت
● درک درست از برندینگ و تجربه کاربری در سطح تجاری
چرا سامانههای مدیریت؟
● پروژههای متنوع و گاهی چالشی در حوزه وب و مدیریت سازمانی
● تیم جوان، منعطف و همیشه در حال یادگیری
● همکاری نزدیک با تیمهای محتوا، سئو و طراحی
● امکان کار بهصورت ریموت، حضوری یا ترکیبی
● رشد و یادگیری واقعی در فضای کاری حمایتگر و حرفهای
نحوه همکاری
نوع همکاری: تماموقت
محل کار: دفتر مرکزی تهران (با امکان دورکاری)
اگه دنبال فضایی هستی که فقط گزارش رتبه و ترافیک تحویل ندی و واقعاً روی استراتژی و اثرگذاری بلندمدت سئو کار کنی، این موقعیت برای توئه.
ما توی سامانههای مدیریت دنبال یک متخصص باتجربه و تحلیلگر هستیم که سئو رو فراتر از چکلیستها ببینه و بتونه لید کنه، بسازه، و رشد بده.
مسئولیتها
طراحی و اجرای استراتژی سئو در سطح کلان (فنی، محتوایی، و لینکسازی)
تحلیل دادهها و ارائه بینشهای قابل اجرا از طریق ابزارهای سئو
مدیریت تیم تولید محتوا و سئو کارهای همکار
پایش و بهبود مستمر رتبه صفحات در موتورهای جستجو
همکاری با تیم فنی برای بهینهسازی ساختار سایت
پایش الگوریتمهای گوگل و ایجاد انطباق سریع با تغییرات
گزارشگیری دورهای و ارائه گزارشات تحلیلی به تیم مدیریت
آنچه برای موفقیت در این نقش نیاز دارید
ضروری:
سابقه حداقل ۵ ساله در حوزه سئو (با نمونههای موفق)
تسلط به Google Search Console، Google Analytics، Ahrefs، SEMrush و سایر ابزارهای رایج
تجربه در سئوی فنی، محتوایی و Off-Page
قدرت تحلیل بالا و توانایی تبدیل داده به استراتژی
تجربه رهبری یا هدایت تیم سئو
امتیازی محسوب میشه اگه:
تجربه کار روی پروژههای B2B یا سازمانی داشته باشی
با مفاهیم بازاریابی دیجیتال و قیف فروش آشنا باشی
ذهنیت رشد (Growth Mindset) و علاقه به یادگیری مداوم داشته باشی
چرا سامانههای مدیریت؟
تیمی جوان، با انگیزه و اهل یادگیری
فضای کاری دوستانه و تعامل سازنده با مدیران
فرصت تجربه پروژههای بزرگ و متنوع
امکان کار بهصورت ریموت، حضوری یا ترکیبی
نحوه همکاری
نوع همکاری: تماموقت
محل کار: دفتر مرکزی تهران (با امکان دورکاری یا مدل هیبرید)